OTOMOTİV DÜNYASI
04.12.2022 22:12
Koruyucu Önleyici Bakım (periyodik bakım)
Aracınızın saat gibi çalışmasını istiyorsanız aracınızı düzenli olarak periyodik bakım yaptırmanız gerekmektedir.
Yüzlerce parçadan oluşan araçların periyodik bakıma ihtiyacı vardır. Birçok işlem ve bazı onarımlar da özel takım ve özel cihazları...
—————
04.12.2022 20:40
Kış lastiklerinin standart lastiklere göre avantajları
Kış lastiği sadece karlı ve buzlu zeminlerde mi kullanılır?
Kış lastikleri tüm bir kış sezonu boyunca, Ekim'de aracınıza takılıp Nisan'da çıkarılabilecek ve bu süre içerisinde kötü hava koşullarından dolayı oluşabilecek...
—————
04.12.2022 20:30
Kış Aylarında Güvenliğiniz İçin İpuçları
Kış lastiklerinin diş derinliğinin 3mm'nin altında olmaması güvenlik açısından önemlidir. Kışın geniş tabanlı lastikler kullanmayın. Aksi takdirde, yerle temasın kesilmesi, yani kızaklama (aquaplaning) riski ortaya...
—————
20.05.2014 11:20
Elektronik Kısaltmalara yabancı kalmayın;
Otomotiv sektörünün son teknolojiyi kullanmasıyla ortaya çıkan elektronik donanımlı araçlar, daha fazla konfor ve güvenlik sunmalarının yanında sürücülerin bilmek zorunda olduğu bazı kısaltmaları da beraberinde getiriyor.
Bundan 10–15 yıl önce genellikle...
—————
17.05.2014 15:45
MÜŞTERİYİ MOTİVE ETMEK İÇİN ÖNERİLER
1. Müşteriler mutlu edilmişlerse geri gelirler. Mutsuz olmuşlarsa ihtiyaçlarını başka yerlerden karşılarlar. Fiyat politikanız onu mutlu etmeli.
2. Uzun vadede dürüstlük en iyi politikadır.
İnsanların güvenini kaybetmektense para...
—————
17.05.2014 15:41
Satış karlarının yoğun rekabet baskısı altında gittikçe eridiği son dönemlerde servis, bayinin devamlılığını sağlayan en önemli unsur haline gelmiştir. Karlılığın yanı sıra, servis müşteri memnuniyetinde belirleyici olması ve ürün satışını desteklemesi bakımından anahtar pozisyondadır.
Satış...
—————
17.05.2014 15:39
İŞİNİZ SİZİ TÜKETMEDEN
İşe başladığınız ilk günlerdeki ruh halinizi hatırlayın, gücümüzün %110’ u oranında çalışmaya hazır, idealist, kendi kendini motive eden, çalışarak hiçbir şeyin imkânsız olmadığına inanan, mükemmele ulaşma konusunda katı, yüksek standartlar ve beklentileri olan...
—————
17.05.2014 15:37
Müşteri ilişkileri yönetimi deyince ne anlıyoruz? Nedir? Neden bu kadar önemlidir?
Müşteri ilişkileri yönetimi kavramı, günümüz pazarlama anlayışının bir sonucudur.
Müşteri Kimdir? Müşteri Kraldır, Müşteri Patrondur. Şirketin gerek günübirlik, gerekse stratejik kararlarını yönlendiren...
—————
17.05.2014 15:31
Otomotiv bayiliği ve servisçiliği artık milyonlarca dolarlık yatırımlarla yapılır oldu. Bu durumun bir gereği olarak yönetimlerde bir o kadar profesyonelleşti. Ya da profesyonelleşmeli. Deneyimli ve eğitimli kadroların
işi olmaya başladı bayilik. Kendini bu sürece uyduramayan birçok...
—————