CV

Sait Tanju Avcı 

21 yıl Koç Holding bünyesinde bulunan IVECO Ticari Araç Üretimi ve pazarlamasını yapan OTOYOL PAZARLAMA A.Ş. ve OTOYOL SAN.TİC.A.Ş. şirketleri bünyesinde çeşitli görevlerde çalıştıktan  sonra Ege-Akdeniz Bölge Teknik Müdürü olarak 2006 yılında emekli oldum.
Orta kademe yöneticilik, servis yöneticiliği yapabilecek seviyedeyim. Koç grubunda aldığım eğitimler ve tecrübe buna yeterli olacaktır.

Halen Türkiye’nin en demokratik ve en güzel şehri İzmir’de Gaziemir'de yaşamaya çalışıyorum.

İnsan ilişkileri, satın alma ve yöneticilik vasıflarımın yanında iyi bir bilgisayar kullanıcısıyım.
Çalıştığım zamanda bağlı olduğu bölümün amaç ve hedefleri doğrultusunda bölge yönetimi, servis teknik yönetimi, arıza inceleme ve raporlama, personel yönetimi, çalışan performansının değerlendirilmesi, bayi müşteri ilişkilerinin yönetilmesi, geri çağırma kampanyalarına yönelik faaliyetlerin yürütülmesi konularında çalıştım.

İnsan ilişkileri özellikle ilgi alanımdır. Çalıştığım yıllarda şirketimden sosyal başarı ödülü almıştım. Bundan sonraki projelerim çalışma yıllarım boyunca edindiğim tecrübe ve birikimleri çalışacağım firma için kullanarak firmaya katma değer sağlamak olacaktır. Yönetirken bağımlılık yaratmak ilkemdir.

                      

Kişisel Bilgiler
Adres: ........................... 35410 Gaziemir / İzmir / Türkiye

Telefonlar:     Ev: 232 274 .. ..  Cep: 532.253 .. ..
E-Posta: tanjuavc@gmail.com
TC Kimlik Numarası: 183.........

Kişisel Web Sitesi:

Doğum Tarihi: 01.02.1960                       Ehliyet: Var (E)
Medeni Hal: Evli                                       Sigara Kullanımı: Hayır
Askerlik Durumu: Tamamlamış                Engellilik Durumu: Hayır

İŞ TECRÜBELERİ
Aralık-1985 / Eylül-2006 OTOYOL SANAYİ A.Ş. [Koç Holding] – İzmir / İstanbul

Sektör – Bölüm – Pozisyon: Otomotiv – Satış Sonrası Hizmetler – Bölge Müdürü
İşin Tanımı: Bağlı olduğu bölümün amaç ve hedefleri doğrultusunda bölge yönetimi, servis teknik yönetimi, arıza inceleme ve raporlama, servis personel yönetimi, servis performansının değerlendirilmesi, servis bayi müşteri ilişkilerinin yönetilmesi, geri çağırma kampanyalarına yönelik faaliyetlerin yürütülmesi.
Ayrılma Nedeni: Emeklilik

Eğitim Bilgileri
Eğitim Seviyesi: Lise
Lise Adı: İST.ŞİŞLİ MOTOR MESLEK LİSESİ

Bilgisayar Deneyimi: İyi bir bilgisayar kullanıcısıyım. Özel yazılım ve programlara kolay ve çabuk adapte olurum. Office programlarını tam ve eksiksiz kullanırım. İnternet teknolojileri özel ilgi alanımdır. Bu konuda projeler üreterek şirketime katkı koymak amacım olacaktır.

Projeler: İnsan ilişkileri özel ilgi alanımdır. Çalıştığım yıllarda şirketimden sosyal başarı ödülü almıştım. Bu konuda fikir üreterek sosyal çalışmalar yapmanın faydasına inananlardanım.
Bundan sonraki projelerim çalışma yıllarım boyunca edindiğim tecrübe ve birikimleri çalışacağım firma için kullanarak firmaya katma değer sağlamak olacaktır. 

Yönetirken bağımlılık yaratmak ilkemdir. 

Bu tecrübelerim ışığında Müşteri İlişkileri, İşletmede Davranış ve Kalite, Zaman Yönetimi eğitimleri veriyorum.

Kurs ve Seminerler:

Değişik tarihlerde aldığım eğitim ve katıldığım seminerler;

Başarıya Götüren Yönetici (Ergun Zoga),

İletişimde Başarının Koşulları (Ergun Zoga),

Prosedür ve Talimat Yazma Teknikleri (SGS Supervise),

İleri Excel (Murat Akyüz),

Koç 2000 ve İnsan (Güray Sabit),

Yöneticilik Geliştirme (Ergun Zoga),

İşletmede Davranış (Mustafa Gürses),

Müşteri ilişkileri (Çetin Cinemre),

Servis İşletmeciliği (Çetin Cinemre),

Kendini Kullanma Kılavuzu (Tevfik Almuslu).