Makale arşivi
17.05.2014 15:41
Satış karlarının yoğun rekabet baskısı altında gittikçe eridiği son dönemlerde servis, bayinin devamlılığını sağlayan en önemli unsur haline gelmiştir. Karlılığın yanı sıra, servis müşteri memnuniyetinde belirleyici olması ve ürün satışını desteklemesi bakımından anahtar pozisyondadır.
Satış...
—————
17.05.2014 15:39
İŞİNİZ SİZİ TÜKETMEDEN
İşe başladığınız ilk günlerdeki ruh halinizi hatırlayın, gücümüzün %110’ u oranında çalışmaya hazır, idealist, kendi kendini motive eden, çalışarak hiçbir şeyin imkânsız olmadığına inanan, mükemmele ulaşma konusunda katı, yüksek standartlar ve beklentileri olan...
—————
17.05.2014 15:37
Müşteri ilişkileri yönetimi deyince ne anlıyoruz? Nedir? Neden bu kadar önemlidir?
Müşteri ilişkileri yönetimi kavramı, günümüz pazarlama anlayışının bir sonucudur.
Müşteri Kimdir? Müşteri Kraldır, Müşteri Patrondur. Şirketin gerek günübirlik, gerekse stratejik kararlarını yönlendiren...
—————
17.05.2014 15:31
Otomotiv bayiliği ve servisçiliği artık milyonlarca dolarlık yatırımlarla yapılır oldu. Bu durumun bir gereği olarak yönetimlerde bir o kadar profesyonelleşti. Ya da profesyonelleşmeli. Deneyimli ve eğitimli kadroların
işi olmaya başladı bayilik. Kendini bu sürece uyduramayan birçok...
—————
17.05.2014 11:24
Bu bir örnek olay anlatımıdır. Açıklamaları istediğiniz gibi düzenleyebilir veya bütün olayı kaldırabilirsiniz.
—————
17.05.2014 11:24
Yeni websitemiz açıldı.
Amacımız takipçilerime faydalı olabilmek. Fayda sağlama amacıma yardımcı olacak tüm dostlarımdan destek bekliyorum.
—————